13 Ocak 2012 Cuma

29 Ekim 2011 Türk Bayrağı yapıyoruz,Fener Alayına katılıyoruz

Bizim cüce 15 aylıktan beri Türk Bayrağını tanıyor.Hoş ilk başlarda Pepee bayrağı diyordu ama neyse.29 Ekim sabahı uyandık ,bayramlaştık.Bayramın kutlu olsun anneciiim deyip elimi öptü ve dünden sözümüzü hiç unutmamış hadi bayrak yapalım diye direkt daldı konuya.

Evde patron olabilecek büyüklükte bir bayrak yoktu astığımız bayrak çok büyük o yüzden el yordamı göz kararı kırmızı fon karton üzerine çizdim ay ve yıldızımızı.

Benim yardımımla ay yıldız içine yapıştırıcımızı sürdük ve Kuzey için en eğlenceli kısmı başladı.



Fon kartonunun heryerine avuç avuç pirinç bulamaya başladı taa ki karton görünmez olana kadar.Sonra hızını alamadı,biraz da kar yağıyor animasyonu yaptı havalara,çok eğlendiği için bozmadım ama faaliyet esnasında resim de çekemedim tabi.

İş bitince kartonu kaldırdı ve salladı,yapıştırıcı üzerine yapışan pirinçlerin ortaya çıkışını gördüğündeki sevinci şahaneydi.



Akşam feneralayına katılmak üzere bayraklarımızı kaptık caddeye indik.Her sene mesken ettiğimiz üzere Suadiye'de ki köşemize yerleştik.Kalabalığa çok şaşırdı ve belki yüz kere nereye gidiyorlar diye sordu.El çırptı kendince şarkılar söyledi ve çok eğlendi.





Daha önceki konuşmalarımızdan aklında kalmış olacak ki,bir ara anne Atatürk nerede hiç göremiyorum,hadi dürbünle bakalım dedi ve baktı.Sonra da ama hiç bir yerde göremiyorum nerede olabilir dedi.Ey Mickey Mouse sen nelere kadirsin.Sayende repliklerle konuşuyoruz.



Dilerim oğlum Cumhuriyetin kazanımlarını tepe tepe yaşasın.Cumhuriyetimizin 88.yılı kutlu olsun!
(Kuzey 26 aylık)

Hiç yorum yok: