19 Ocak 2012 Perşembe

Danino kutusundan tombik adam yapıyoruz

Şipşak faaliyetlerden bir tane daha. Evet bazen kolaya kaçıyorum, sonrasında ortalığı toplamak, yıkama vs gözümde büyüyor.İşte o zamanlardan biri..

Ancak bu uyduruk şeyden benim tahmin ettiğimden fazla hoşlandı ve oyalandı. Hatta bir kaç kez gözlerini çıkarıp başka renk göz yapıştırarak denemeler yaptı.

Ben ve benim taraf mavi ,eşim ve eşimin tarafı ise kahverengi gözlü. Kuzey'in de gözleri önceleri maviyse de çoğu çocuk gibi değişti ve kahverengi oldu. Göz rengi farklılıklarını bildiği için bu değişik gözler yapıştırma işi onu baya oyaladı faaliyet içinde faaliyet yarattı diyebilirim. Hatta bir ara mavi ve kahve iki farklı göz yapıştırdık, evdeki kedi kitabından van kedisi resmine bakıp onunla karşılaştırdık. Şimdi sokakta kedilere bakıp anne "bu van diil" diyor çok bilmiş.

Kuzey fotograf makinasının ayarlarını değiştirdiği ve ben nereden neyi nasıl  yaptığını birtürlü bulamadığım için resimler karanlık çıkmış. Teknoloji gurusu canım arkadaşım Gökçe'yle http://gokceatliarogul.blogspot.com/  görüşene kadar resimler böyle olacak herhalde.


Malzemeler:Danino kutusu,yapıştırıcı,kırtasiyelerde satılan renkli gözler








(Kuzey 29 aylık)

Hiç yorum yok: