18 Ocak 2012 Çarşamba

Tavşan yapıyoruz

İki yaş çıldırmalarının tavan yaptığı biranda, çok da planlamadan kısıtlı malzemeyle yaptığımız bir çalışma oldu tavşanımız.

Bana göre nedensiz ona göre iki yaşındayım işte durduk yere  çıldırmak hakkım dan hareketle, neredeyse duvara tırmanmak üzere olduğunu görünce sihirli cümlemizi söyleyiverdim.

"Hadi babana bir sürpriz hazırlayalım" Anında değişti durum tabi, faaliyet denince akan sular duruyor. Bütün herşeyin baba'ya yapılması, akşam zil çaldığında elinde yaptıklarıyla uça uça koşup çığlıklarla babasına "baaak sana ne yaptım,çok sevindin miiiii" demesi hem gözlerimi dolduruyor hem de acık kıskanıyorum galiba.

Malzemelerimiz : Kağıt havlu rulosu,yapıştırıcı,renkli karton,ataç










(Kuzey 28 aylık)

Okuyucuya not: Evet saçlarını ben kesiyorum

Hiç yorum yok: