25 Ocak 2012 Çarşamba

Kurbağa ve mantar yapıyoruz

Kağıt havlu rulo stoklarımızı eritmek için baya bi çalışma yapmamız gerekiyor. Bu da onlardan biri. Malzemeleri önceden hazırlamakta fayda var.

Malzemeler: Kağıt havlu rulosu (ben biraz boylarını kısalttım. Kalan küçük parçaları ortadan kesip zımbalayarak mantar gövdesi için kullanıma hazırladım), renkli fon kartondan göz kararı kesilmiş kafalar, ayaklar,ağız ve mantar şapkaları (mantar şapkaları için önce bir daire kestim, sonra da yuvarlayabilmek için yarıçapına kadar bir kesik attım ) parmak boyası (bu kez suluboya yerine kullandık.Rulo yu daha iyi kapattı), fırça ve yapıştırıcı, zımba (mantar gövdeleri ve şapkalar için), hazır gözler

Boyama en çok keyif aldığı faaliyet Kuzey'in. Özellikle kurbağaların düğmeleri ve mantarların benekleri için parmak baskısı yapınca daha da keyif aldı.Dikkat ediyorum, ne kadar sık boya yaparsak etrafı kirletmesi o kadar azalıyor. Daha önceleri boyalar çıktığında yüzü gözü de boyanırdı.

Akşama babaya yine sürpriz var anlayacağınız:) Unutmadan sonunda eserine bir de leblebi yedirdi cüce:)

Buyrun resimler,














Kuzey:29 aylık

Hiç yorum yok: